Друге соціологічне дослідження UGC показало, що українці залишаються “неграючою” нацією

Переглядів: 377 0 02.08.2022 в 15:06:04 Новини України
Друге соціологічне дослідження UGC показало, що українці залишаються “неграючою” нацією

Соціологічне дослідження під назвою “Ставлення українців до гемблінгу” вже можна сміливо назвати щорічним. Всеукраїнська асоціація гемблінгу (UGC) спільно з дослідницькою агенцією Info Sapience проводила аналогічне опитування в 2021 році, а тепер повторила і в 2022 році. Із ключового, що відмічають організатори дослідження, - українці навіть через два роки після легалізації азартних ігор в країні практично не змінили своє відношення до грального бізнесу та залишаються “неграючою” нацією.

 

Результати опитування в 2022 році

Наприкінці 2021 року ключовим питання, яке підіймалось навколо сегменту азартних ігор, залишалась податкова реформа та зниження податків для грального бізнесу. Однак набагато важливішим питанням було і залишається зміна філософії гемблінгу, переформатування його в вид розваг, а не спосіб заробітку. Поки сектор азартних ігор не стане соціально відповідальним, буде багато критики та побоювань щодо розповсюдження лудоманії.

 

Тим не менше, думка суспільства щодо легалізаціїї гемблінгу далеко не така, якою її показують противники реформи. І це яскраво демонструють результати соціологічного опитування UGC, згідно з якими більше 90% респондентів взагалі не цікавляться азартними іграми та не мали подібного досвіду протягом останніх 12 місяців. І лише трішки більше 8% (проти 7,2% у 2021 році) хотіли б в майбутньому спробувати. Серед потенційних гравців увага до окремих сегментів грального ринку розподілилась наступним чином:

  • ставки в букмекерській конторі планують в майбутньому спробувати 4,6% респондентів;

  • гра в наземному казино - 3,8%;

  • гра на онлайн-платформах - 3,3%;

  • ігри в автоматах - 3,3%

  • гра на гроші на платформах з онлайн-покеру - 3,2%.

 

Підтверджує, що український гральний бізнес орієнтовано на туристів, і той факт, що українці часто не знають про відкриття нових легальних казино або залів гральних автоматів в своєму регіоні. Лише 5,2% респондентів обізнані в подібних питаннях. На противагу цьому, аналітики відмічають обізнаність наших громадян в таких питаннях як боротьба з лудоманією, викриття підпільних казино, вирішення проблем з нелегальною рекламою азартних ігор.

 

Аналітики відмічають, що показники опитувань 2021 і 2022 років практично ідентичні. Незмінність отриманих результатів в черговий раз підтвердила неазартність українського суспільства.

 

Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



avatar
Наверх