УТСЗН Доброполья. Анализ работы с обращениями граждан за 9 месяцев 2011 года

Переглядів: 1835 1 15.11.2011 в 22:08:47 Новини підприємств
УТСЗН Доброполья. Анализ работы с обращениями граждан за 9 месяцев 2011 года

За 9 місяців 2011 року до  управління  праці та соціального захисту населення Добропільської міської ради звернулося  307 громадян (2010 рік – 350), що на 43 звернення  менше в порівнянні з 9 місяцями 2010 року, з них:

Усі звернення –285 громадян  (2010рік – 298), що на 13 звернень менше, ніж за  9 місяців 2010 року, із зазначеної кількості усних звернень звернення на:

- особистий прийом –196 осіб , або  на 2,5 % менше, ніж у минулому році;

- „Пряму лінію” –25 осіб ,аналогічно з минулим роком;

- виїзні прийоми керівництва, яких було 71, звернулося – 64 громадянина, або на 8 менше , ніж у минулому році;

- телефон „ Довіри”-1 звернення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 22 письмових звернення, що на 30 звернень менше, ніж за 9 місяців 2010 року. 

Через органи вищого рівня надійшло 11 звернень, або 50,0 % від  загальної кількості письмових звернень. Кількість звернень надійшла від виконкому міської ради –11, або 50,0 % від загальної кількості письмових звернень.

За звітний період надійшло 1 повторне звернення.

Колективних звернень надійшло 1.

Серед питань, що турбували громадян основними були:

- отримання соцвиплат,  допомог , субсидій, призначення, перерахунок, виплата компенсацій –150  звернень, або 48,9 % від загальної кількості звернень; 

- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, путівками, автотранспортом – 36 звернень, або 11,7 % від загальної кількості звернень;

- надання компенсації згідно ст.ст.43,48 Гірничого закону України – 62 звернення, або 20,2 % від загальної кількості звернень.

З метою зменшення кількості звернень громадян управління веде роз’яснювальну роботу через засоби масової інформації. Так, 9 місяців 2011 року  опубліковано 26 статей в міських газетах.

В управлінні діють:

1.Гаряча телефонна лінія з питань надання соціальних виплат сім’ям, які перебувають у скрутному становищі та надання субсидій. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-80-59.

2. Гаряча телефонна лінія з питання несвоєчасної виплати та погашення заборгованості по заробітній платі. Щоденно з 8.00 до 16.00 (крім суботи, неділі) за телефоном 2-78-75.

3.Телефон довіри. ( з понеділка по четвер, з  14.00 до 16.00 за телефоном 2-78-72)


Начальник управління праці та соціального захисту населення І.В.Ширина

Источник: http://dnl.dn.ua


Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



avatar
1 Мазепа • 09:17:24, 16.11.2011
Уровень безработицы падает. Люди получают новые рабочие места. Как это может не радовать?
ComForm">
avatar
Наверх