Оголошується набір персоналу у Агенції Місцевого Економічного Розвитку м. Добропілля

Переглядів: 1550 0 14.05.2013 в 21:10:17 Суспільство
Оголошується набір персоналу у Агенції Місцевого Економічного Розвитку м. Добропілля
Влітку 2013 року в рамках Декларації Соціального Партнерства ДТЕК розпочинає свою діяльність Агенція Місцевого Економічного Розвитку м.Добропілля. Її діяльність буде спрямована на реалізацію стратегічних програм та проектів розвитку міста. На відміну від точкових соціальних проектів з короткостроковим ефектом, програми розвитку – це можливість активізувати місцеву економіку, вирішити соціальні та екологічні проблеми громади. Засновниками Агенцій стануть органи місцевого самоврядування у відповідних населених пунктах. До Наглядової ради агенцій увійдуть представники громади міста, бізнесу та влади. 

Ключові завдання Агенцій:
- підтримка малого і середнього бізнесу;
- розвиток інфраструктури та залучення інвестицій у регіони;
- розвиток людського капіталу;
- реалізація екологічних програм і проектів;
- підвищення соціальної активності населення.
- створення Фондів Розвитку Громад.

Результатом роботи Агенцій буде активізація бізнес-середовища, пожвавлення громадської участі у вирішенні місцевих проблем, покращення стану енергоефективності, розбудова компетенцій членів громади та загалом поліпшення рівня життя у регіоні. Агенції Місцевого Економічного Розвитку – це неполітичні динамічні структури з компетентним персоналом. Їх діяльність опиратиметься на найкращий український та іноземний досвід у сфері регіонального розвитку, проте виходячи з потреб та особливостей відповідного регіону. Фінансування Агенції здійснюватиметься за рахунок власної господарської діяльності, зокрема надання бізнес-послуг, а також за рахунок реалізації грантових програм та спонсорських внесків. Зараз триває набір персоналу у Агенції. Зокрема оголошено конкурс на посади координаторів проектів та менеджерів Агенції. Додаткову інформацію щодо оголошених вакансій можна знайти тут (вставити посилання на сторінку міської ради).

Резюме для роботи  в агенції надсилайте на електронну пошту [email protected] з копією Катерині Кравчук [email protected]. Контактний телефон 067 673 66 03


Опис вакансій

Координатор програм

I. Посадові обов'язки.
В рамках реалізації програм, за які відповідає Координатор проектів Агенції, Координатор визначає окремі проекти, необхідні для досягнення завдань цмх програм. Для кожного з таких проектів Координатор:

•    Визначає цілі, завдання і результат програм згідно річного плану АМЕР, планує заходи та проекти в рамках цих програм.
•    Моніторить інформацію про грантові можливості для АМЕР.
•    Пише проектні заявки для АМЕР.
•    Продумує і складає плани з підготовки та впровадження нових проектів.
•    Координує впровадження проектів. (підготовка бюджету, календарних планів, проведення заходів, оцінка ефективності, інформування)
•    Координує моніторинг проектів та процес звітності за виконання програм.
•    Реалізовує проекти, що підтримують ініціативи громади.

ІI. Критерії відбору.
•    Освіта: вищa.
•    Досвід управління проектами (мінімум 1 рік).
•    Досвід роботи з грантодавцями.
•    Навики роботи на ПК (пакет MS Office, Internet).
•    Мови: українська/російська, англійська.

ІІІ. Кваліфікаційні вимоги.
•    Управлінські навики.
•    Знання стандартів та методології проектного підходу.
•    Аналітичні здібності, вміння створювати концепції.
•    Організаторські здібності.
•    Відмінні комунікаційні навички/навички міжособистісного спілкування.
•    Здатність працювати під тиском, орієнтація на результат.
•    Бажання вчитися, розвиватися, ініціативність.


Менеджер з розвитку бізнесу

I. Посадові обов'язки.
•    Розробка портфоліо комерційних продуктів Агенції, реалізація діяльності орієнтованої на самофінансування програм, що реалізуються Агенцією.
•    Надання консультацій щодо існуючих продуктів та їх презентація.
•    Координація інвестиційної діяльності.
•    Координація проектів пов’язаних з підтримкою та розвитком підприємництва
•    Активний пошук нових партнерів і залучення їх для запуску спільних проектів.
•    Аналіз потреб підприємців, контакт із підприємницьким середовищем.

ІI. Вимоги до кандидата.
•    Освіта: вища (бажано економічна).
•    Досвід управління проектами (мінімум 1 рік).
•    Навики роботи на ПК (пакет MS Office, Internet).
•    Мови: українська/російська, знання англійської мови буде розглядатися як додаткова перевага.

ІІІ. Кваліфікаційні вимоги.
•    Управлінські навики.
•    Навики ведення переговорів та продажів.
•    Уміння налагоджувати мережу контактів.
•    Організаторські здібності.
•    Відмінні комунікаційні навички/навички міжособистісного спілкування.
•    Здатність працювати під тиском, орієнтація на результат. 
•    Бажання вчитися, розвиватися, ініціативність.


Відбір кандитанівт триватиме протягом травня 2013 та включатиме виконання кваліфікаційних завдань та вправ.
Резюме для роботи  в агенції надсилайте на електронну пошту [email protected] з копією Катерині Кравчук [email protected]
Контактний телефон 067 673 66 03

Источник: http://radadobropillya.org

Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх