Як мікрокредитні компанії змагаються за клієнтів у 2021 році

Переглядів: 506 0 14.04.2021 в 18:09:44 Новини підприємств
Як мікрокредитні компанії змагаються за клієнтів у 2021 році

2020 рік приніс важкі потрясіння для фінансового ринку України - змінився регулятор, з'явилися нові вимоги до ліцензування, якості банківського портфеля, онлайн-ідентифікації. Все це збіглося з періодом пандемії, локдауном, повсюдним переходом на віддалену зайнятість та зниженням доходів.

Якщо хтось пішов з бізнесу зовсім, то інші прийняли виклик та зуміли перебудувати свої моделі, впровадили нові технології, знайти нові сфери діяльності, розвивати продукти та клієнтоорієнтований сервіс.

Ми дізналися у представників сфери небанківського обслуговування, що сьогодні можуть запропонувати мікрокредитні компанії українцеві, наскільки прозорі умови кредитування та як швидко сервіси реагують на запити клієнтів.

Сервіс по підбору термінових позик Crezu розповів, що клієнти віддають перевагу чесним кредиторам. МФО доведеться протягом декількох років підтверджувати свій високий статус заради довіри позичальників.

Але, як відомо, Нацбанк щорічно підвищує вимоги до компаній та сам створює правила, за якими на ринку повинні залишатися лише чесні гравці. Виникає питання, як серед них виділитися?

Сервіс Crezu зазначає, що іноді кредитори все далі йдуть від свого клієнта, зміщуючи фокус з його потреб на свої. Сьогодні позичальники хочуть отримувати кредит максимально швидко, зручно, безпечно та в будь-який час доби.

Як вважають експерти, необхідно також вкладати ресурси в безпеку позичальників. Якщо людина впевнена в збереження особистих даних та безпеці, то буде більше довіряти кредитору.

Як зазначає Crezu, для топових українських МФО питання безпеки клієнтів на даний момент є пріоритетним. Так компанія Moneyveo впровадила триангулярний метод аутентифікації, зовнішні anti-fraud-технології (спрямовані на боротьбу з шахраями).

Найбільш успішні компанії змогли утримати попит навіть у період жорсткого карантину, незважаючи на те що в 2020 році пандемія значно ускладнила обставини та змінила реальність. Завоювати клієнта стало складніше.

На думку лідерів ринку, в такому бізнесі потрібні сталість та якісна пропозиція разом із орієнтацією на клієнта. З цих якостей складається успіх та імідж компанії. Компанії, що видають кредити в 2 із 3 випадків навіть при скрутному фінансовому становищі позичальника в кінці завойовують його довіру та лояльність. Це допомагає їм зберігати високі позиції на ринку роками.


Джерело: сайт міста Добропілля

ComForm">
avatar
Наверх