Чому громадяне звертаються у виконком міської ради або звіт за 9 місяців 2009 року

Переглядів: 1228 5 26.10.2009 в 14:02:19 Новини місцевої влади

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян 

у виконкомі міської ради за 9 місяців 2009 року

Всього до виконкому Добропільської міської ради за аналізуючий період надійшло 416 звернень, що на 145 менше відповідного періоду 2008 року: письмових – 140 зверненьна особисті прийомі звернулося 276 громадян, з урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами звернулося 904 особи

Через органи вищого рівня влади надійшло 77 звернень, в тому числі: 

Секретаріат Президента України – 21, 
Кабінет Міністрів України – 24, 
Верховну Раду України – 6, 
облраду – 8, 
облдержадміністрацію - 18.

Найбільше звернень до органів вищої влади надійшло від жителів м. Білозерське – 34 (44.1відс.), м. Білицьке– 13  (16.9 відс.), м. Добропілля - 28 (36.4), смт. Новодонецьке – 2 (2.6відс.) від загальної кількості звернень в вищі органи влади.

Мешканці міста Білозерське звертаються з одних і тих питань до керівників різних рівнів, у зв’язку з чим на розгляд виконкому міської ради надійшло одночасно по кожному зверненню з різних рівнів влади.

За 9 місяців 2009 року  на 22 зменшилась  кількість колективних звернень (2008 – 85) і  складає 63 або 15.1  відс. від їх загальної кількості.  

Основними причинами надходження колективних звернень громадян:

  • отримання коштів з місцевого бюджету на проведення першого капітального ремонту в будинках, які створили ОСББ.

З даного питання надаються роз”яснення - виділення коштів відбувається у разі їх наявності у місцевому бюджеті м. Добропілля за чергою створення ОСББ.

  • порушення центрального самоприливного каналізаційного колектору на очисні споруди.
  • підвищення тарифів на вивіз побутових відходів,  теплопостачання.
  • хворі люди, звертаються до органів вищого рівня з різноманітних питань, вирішують свої сімейні питання, питання нагороди.
  • питання  зміни до законодавства України звертаються мешканці до органів вищого рівня влади. Ці питання не входять до компетенції органів місцевого самоврядування, але на розгляд надсилаються в виконком міської ради

За  характером основних питань, з якими звертаються громадяни, є, як і завжди, питання соціального захисту –27 звернень, або 6.5 відс. від загальної кількості, житлові –188 звернень, або 45.2 відс., комунального та дорожнього господарства, благоустрою –182 звернення, або 43.75 відс.,. Актуальними залишаються питання законності та охорони правопорядку, що складають 7,7 відс. від загальної кількості  та питання охорони здоров’я, яких надійшло 2,9 відсотків. Велика частина звернень пов’язана із наданням грошової допомоги для лікування хворих дітей.

Матери звертаються к Прем’єр-Міністру України Ю.В.Тимошенко, благодійні фонди  особисто за великою матеріальною допомогою, але вирішення цих питань направлене в виконком Добропільської міської ради.

Протягом 9-ти місяців 2009 року виконкомом Добропільської міської радипроводилася  робота зі зверненнями громадян відповідно до  вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008: 

  • Міським головою та заступниками здійснювався  прийоми громадян чотири рази у місяць кожним, у тому числі і два виїзні. Протягом 9 місяців 2009 року керівництвом виконкому проведено 146 особистих прийоми громадян на місці та  63 виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання.  До прийомів залучаються керівники комунальних підприємств,  начальники управлінь та структурних підрозділів.
  • функціонирують  „пряма лінія” та  „телефону довiри”, під час проведення яких звернулися 69 осіб.
  • міським головою узято на особистий контроль розгляд звернень і забезпечено першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” та інвалідів Великої Вітчизняної війни.           

Всього за 9 місяців 2009 року до виконкому міської ради надійшло 168 звернень від соціально-незахищених верств населення,  що  складає  40.3 відс. від загальної кількості звернень,  або на 247 звернень менше відповідного періоду минулого року. 

Найбільша кількість звернень, пов’язаних з питаннями соціального захисту, надання коштів на проведення операцій, придбання ліків, передусім – соціальних виплат, та субсидій, забезпечення інвалідів автотранспортом.    

  • Здійснено  7 перевірок  стану роботи зі зверненнями громадян, підготовлено довідки.
  • щомісяця відбуваються засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян виконкому Добропільської міської ради. За 9 місяців 2009 року  відбулися вісім засідань, на яких заслуховуються доповіді міських та селищного голів, керівників комунальних підприємств про стан роботи зі зверненнями громадян. Аналогічна робота проводилась виконкомами міст районного значення, селищної ради. 
  • проведено  8 „днів контролю”, перевірено 49 звернень громадян.

Протягом 9 місяців 2009 року на контролі в виконкомі Добропільської міської ради перебувало 416 звернень  громадян, що становить 100 відсотків  загальної кількості. Рівень виконавської дисципліни складає 100%.Порушень термінів розгляду звернень не припущено.

Підготовлено та надіслано 140  інформацій на звернення, 77 інформацій, які були взяті на контроль органами влади вищого рівня.

Регулярно здійснюється навчання, стажування  спеціалістів  відповідальних за роботу зі зверненнями громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян проаналізовано та узагальнено за підсумками  роботи за 2008 рік, першого кварталу 2009 року, півріччя 2009 року.

Інформації та статистичні звіти надсилалися  облдержадміністрації.

Всі ці форми роботи розроблені для поліпшення роботи зі зверненнями громадян, виконком Добропільської міської ради буде й далі працювати над пошуком нових форм, щоб підняти рівень довіри населення до органів влади на місцях, які б дозволили зменшити кількість звернень до вищих органів влади.   

Спеціаліст І категорії 

 Г.І.Богомякова

21.10.2009

http://dobromvk.gov.ua/


Джерело: сайт міста Добропілля

avatar
3 Мазепа • 11:10:07, 27.10.2009
власть работает

И за эту власть нам скоро всем голосовать

avatar
5 Vlados • 17:05:29, 27.10.2009
Да я думаю что не за эту, найдут ещё одну "марионетку" smile
avatar
2 inetka • 09:04:14, 27.10.2009
Quote
За характером основних питань, з якими звертаються громадяни, є, як і завжди, питання соціального захисту –27 звернень, або 6.5 відс. від загальної кількості, житлові –188 звернень, або 45.2 відс., комунального та дорожнього господарства, благоустрою –182 звернення, або 43.75 відс.

почти половина обращений по благоустройству

avatar
4 Vlados • 17:02:11, 27.10.2009
Смотрел сегодня по капри интервью вашего мэра, сразу видно человек что-то делает:) Особенно хвалил совместную работу исполкома и Джерела:)
avatar
1 Vlados • 08:12:49, 27.10.2009
Одним словом отчитались:)

А что было решено по этим зверненням?

ComForm">
avatar
Наверх