ОГНИ Доброполья: "Нововведения в налоговой сфере от 31.05.2014"

Переглядів: 1218 0 31.05.2014 в 13:37:22 Новини податкової інспекції
ОГНИ Доброполья:

Надання центрами обслуговування платників адміністративних послуг

За отриманням адміністративних, консультативних та інформаційних послуг до Добропільської ОДПІ та Олександрівського відділення Добропільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області ( далі Центри обслуговування платників) у січні – квітні п.р. звернулось 6078 представників бізнесу та громадян, яким надано 4138 адміністративні послуги та 1940 консультацій.

Тільки у квітні п.р. відвідувачам у Центрах обслуговування платників надано 970 адміністративних послуг та 309 консультацій.

Як і раніше, у квітні найбільшою популярністю серед наданих адміністративних послуг користувалась послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. З початку року фізичним особам-платникам податків було надано 659 таких послуг, що становить 67,9 відс. від усіх наданих послуг. 

Крім того, популярні такі послуги: реєстрація книг обліку розрахункових операцій (7 % від загальної кількості наданих у квітні п.р. адмінпослуг), видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платниками податків, які припиняють підприємницьку діяльність (5%), видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів (8%), реєстрація розрахункових книжок (4%), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (3 %) та інші.

У січні-квітні п.р. у добровільному анкетуванні щодо діяльності Центрів обслуговування платників взяли участь 103 респонденти, у тому числі у квітні – 32. Критичних зауважень та негативних відгуків щодо діяльності ЦОП не зафіксовано.

З урахуванням змін до податкового та митного законодавства внесено зміни до Тимчасового переліку безоплатних адміністративних послуг, що надаються органами Міністерства доходів і зборів України (далі – Перелік), а також до Інформаційних карток адмінпослуг. Зокрема, з Переліку вилучено 4 послуги: видачі свідоцтва платника єдиного податку, довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість), та додано нові податкові та митні послуги.

Зокрема, до оновленого переліку послуг увійшли послуги з реєстрації платника ПДВ, реєстрація сільськогосподарського підприємства як суб'єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість, реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платників ПДВ, надання витягу з реєстру платників єдиного податку, взяття (зняття) на облік платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інші.

З оновленим переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами Міністерства доходів і зборів України, та  Інформаційними картками адмінпослуг можна ознайомитись на субсайті ГУ Міндоходів в розділі «Адміністративні послуги» та у Центрах обслуговування платників області.

 

 

Порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність.

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує платників податків.

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі: ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:

- першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), - другим – ЕЦП керівника, -

третім – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП керівника, - другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків. 
Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи, - другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).

Відповідна норма визначена пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 року № 233. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.03).

 

Кількість користувачів порталу Міндоходів збільшилась до 1,1 млн.

З початку 2014 року Інформаційним порталом Міндоходів скористалось понад 1,1 млн. платників податків. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 439 тис. користувачів.

Найбільш актуальним електронним сервісом Інформаційного порталу відомства залишається послуга з надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних. С початку 2014 року опрацьовано майже 1 млн. електронних запитів на надання цієї послуги від платників податків як покупців, так і продавців.

Завдяки постійному збільшенню кількості платників, які використовують електронну форму документів, з початку року платниками податків укладено понад 652 тис. договорів з територіальними органами Міністерства «Про визнання електронних документів».

Також інформаційним порталом Міндоходів протягом поточного року опрацьовано 4726 електронних запитів платників податків стосовно наявності платників податку на додану вартість у Реєстрі платників ПДВ.

Крім того, користувачів порталу продовжує цікавити наявність податкових ризиків та заходи щодо їх усунення. Для інформування платників стосовно цього питання на електронні адреси більше 33 тис. суб`єктів господарювання було здійснено персоніфіковану розсилку ознак ризиковості.

У рамках інформаційної підтримки та технічної допомоги платникам податків call-центром Міндоходів надано понад 63,9 тис. консультацій щодо подання в електронному вигляді податкової звітності та реєстрації податкових накладних.

 

Податкова інформує про електронні сервіси Міндоходів України

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує платникам податків, що на офіційному веб - порталі Міндоходів України (http://minrd.gov.ua/) розміщено низку електронних сервісів, за допомогою яких платники можуть знайти багато корисної інформації, а саме:

«Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом.

«Інформаційно - довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань - відповідей представлена офіційна позиція Міністерства по всіх напрямах чинного податкового, митного законодавства.

Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес - партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків.

«Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює дані про реєстрацію платників ПДВ, а інформацію про анульовані реєстрації можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ».

Сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення.

«Декларування «on - line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді.

«Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на веб - порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація.

 

Подія!!! З початку року в Добропільської ОДПІ 398 платників податків отримали електронні ключі

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує платників податків.

Фахівцями відділу ІТ та обліку платників Добропільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області та ії Олександрівського відділення постійно проводиться робота, щодо роз’яснення серед платників податків переваг використання електронно - цифрового підпису під час подачі податкової звітності і звітності з ЄСВ в електронному вигляді та процедуру отримання й використання електронно - цифрового підпису (ЕЦП).

З початку поточного року за отриманням посилених сертифікатів відкритих ключів з початку року звернулися 398 платників податків, з них: 290 фізичних осіб – підприємців та 108 юридичних осіб.

Нагадаємо, всю необхідну інформацію для отримання посиленого сертифікату ключа фізичною особою, фізичною особою – підприємцем та юридичною особою розміщено на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД) за електронною адресою:(www.аskidd.gov.ua).

 

Ігор Білоус: Всі реформи податкової системи будуть проводитися спільно з бізнесом

Всі реформи, які проводяться у податковій системі, будуть обговорюватися з бізнесом. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус під час зустрічі з представниками малого та середнього бізнесу.

«Підприємницьке середовище – це гарантія стабільності й зростання економіки держави, і тільки завдяки спільним діям нам вдасться подолати ті кризові процеси, які ми спостерігаємо», – наголосив Ігор Білоус.

За його словами, сьогодні відомство відкрите до конструктивного діалогу, законодавчих та системних змін, які сприятимуть як розвитку підприємництва в країні, так і наповненню державного бюджету.

Однією з таких важливих ініціатив відомства Ігор Білоус вважає механізм податкового компромісу, над яким сьогодні працює Міндоходів спільно з Міністерством фінансів та іншими структурами.

«Це наша ініціатива. Бізнес довго працював в умовах тотальної корупції та шахрайських схемах. Сьогодні ми хочемо дати йому можливість працювати по-новому. Головним ефектом цієї ініціативи, перш за все, буде захист бізнесу, а не надходження до бюджету. Ми маємо визначити реальний обсяг економіки, прибрати індикативні показники, які зараз існують», – підкреслив Ігор Білоус.

 

 

Шановні громадяни!

Бачите підробну горілку – дзвонить негайно!

Міністерство доходів і зборів України запрошує підтримати соціально - просвітницьку ініціативу «Бачиш підробну горілку–дзвони негайно за тел.: 284 0 007», спрямовану на боротьбу з фальсифікованою алкогольною продукцією та утвердження в Україні здорового способу життя.

Щороку в Україні від неякісного алкоголю гине понад 10 тисяч людей. За останні роки тіньовий ринок алкоголю збільшився до неприпустимого для цивілізованого світу показника – понад 40 %. Ця цифра ілюструє рівень соціального та морального занепаду українського суспільства.

Наша мета – спільними зусиллями подолати цю світоглядну кризу, утвердити суспільні принципи здорового способу життя.

Важливим аспектом ініціативи є заохочення суспільства до боротьби із корупцією.

Зростання тіньового ринку алкоголю – це кошти, вкрадені у держави та суспільства. Свідома відмова людей від фальсифікату відчутно звузить нелегальний ринок. Це дозволить державі залучити додатково мільярди гривень для вирішення соціальних проблем.

Міністерство доходів і зборів України зі свого боку вживає всіх правових та оперативних заходів щодо боротьби з тіньовим ринком горілчаної продукції.

Переконаний, що спільними зусиллями ми утвердимо у суспільстві цінності здорового способу життя та чесного суспільного розвитку.

З повагою, Заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко.

 

Заповнення розрахункових документів

Керуючись вимогами наказу Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 року № 609 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» та листа Міндоходів України від 05.03.2014 року № 5472/7/99-99-20-03-01-17 «Про організацію роботи щодо надходження коштів» при сплаті податків, зборів у полі «Призначення платежу» розрахункового документа необхідно заповнювати у відповідності за встановленою класифікацією кодів, а саме:

-​  «101», «109», «121», «125» - у разі сплати самостійно задекларованих сум;

-​ «130» - у разі сплати грошового зобов'язання, визначеного за результатами камеральної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту;

-​ «131» - у разі сплати грошового зобов'язання, визначеного за результатами документальної/фактичної перевірки підрозділів податкового та митного аудиту;

-​ «054», «055», «056», «057» - у разі погашення податкового боргу юридичних та фізичних осіб, платника акцізного податку та за результатами КПР підрозділами погашення заборгованостей;

-​ «017», «018», «019» та «139» - у разі надходження до бюджету коштів платника податків, щодо якого порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків – юридичної особи, фізичної особи, платника з акцизного податку, та платника податків, щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство за результатами КПР від вжитих заходів підрозділами погашення заборгованостей;

-​  «196», «197», «198», «199» - у разі надходження розстрочених (відстрочених) сум юридичних осіб, фізичних осіб, сум акцізного податку, сум за результатами КПР від вжитих заходів підрозділами погашення заборгованості.

Міністерство доходів і зборів України зацікавлене в недопущені випадків неправильного заповнення платниками реквізитів «Призначення платежу».

Наголошуємо, що необхідно звертати особливу увагу на правильність заповнення реквізитів платіжних документів при сплаті податкового боргу боржником та інших надходжень в рахунок погашення податкового боргу (стягнення в межах виконавчого провадження, стягнення податкового боргу за рішенням суду шляхом стягнення коштів з рахунків клієнтів банків, стягнення податкового боргу за рішенням суду за рахунок реалізації майна платника податків, що перебуває у податковій заставі та ін.). 
При цьому необхідно врахувати, що і при сплаті розстрочених платежів необхідно вказувати відповідний код виду платежу.

Тому заповнення реквізиту розрахункового документа «Призначення платежу» при сплаті платежів до бюджетів різних рівнів має здійснюватися з врахуванням вимог цього Порядку. Тим самим Міністерство доходів і зборів України сприяє оперативному надходженню платежів за відповідним призначенням.

 

Шановні громадяни та суб`єкти господарювання!

З метою налагодження суспільного діалогу з громадськістю та бізнесом у Головному управління Міндоходів у Донецькій області створено телефонну гарячу лінію: (062) 301-53-82

 

Шановні громадяни та суб`єкти господарювання!

За телефоном гарячої лінії маєте можливість повідомляти про випадки порушення своїх прав та свобод з питань, що відносяться до компетенції органів Міндоходів, надавати оцінку рівню обслуговування, висловлювати побажання щодо його покращення тощо.

Телефонна гаряча лінія працює з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю – з 9 год.00 хв. до 16 год. 45 хв. Перерва на обід з 13 год. до 13 год. 45 хв. Субота, неділя та святкові дні — вихідні.

Шановні громадяни! Міністерство доходів і зборів України запрошує підтримати соціально - просвітницьку ініціативу «Бачиш підробну горілку – дзвони негайно: 284 0 007», спрямовану на боротьбу з фальсифікованою алкогольною продукцією та утвердження в Україні здорового способу життя.

Щороку в Україні від неякісного алкоголю гине понад 10 тисяч людей. За останні роки тіньовий ринок алкоголю збільшився до неприпустимого для цивілізованого світу показника – понад 40%. Ця цифра ілюструє рівень соціального та морального занепаду українського суспільства.

Наша мета – спільними зусиллями подолати цю світоглядну кризу, утвердити суспільні принципи здорового способу життя.

Важливим аспектом ініціативи є заохочення суспільства до боротьби із корупцією.

Зростання тіньового ринку алкоголю – це кошти, вкрадені у держави та суспільства. Свідома відмова людей від фальсифікату відчутно звузить нелегальний ринок. Це дозволить державі залучити додатково мільярди гривень для вирішення соціальних проблем. Міністерство доходів і зборів України зі свого боку вживає всіх правових та оперативних заходів щодо боротьби з тіньовим ринком горілчаної продукції.

Переконані, що спільними зусиллями ми утвердимо у суспільстві цінності здорового способу життя та чесного суспільного розвитку.

Донеччина: на безтоварних операціях переможець тендеру наварив 7 млн. грн.

Співробітники слідчо - оперативних підрозділів Міндоходів Донеччини викрили злочинну схему розкрадання бюджетних коштів, призначених для ремонтно - будівельних робіт на державних підприємствах паливно - енергетичного комплексу.

Сума завданих держбюджету збитків сягнула 7 млн. грн.

Впродовж декілька років одне з приватних підприємств Донецької області вигравало проведені державними замовниками тендери на виконання таких робіт, як будівництво ліній електропередач, монтаж обладнання електричних підстанцій, реконструкція енергоблоків тощо.

За цей час посадовці підприємства отримали більше 25 млн. грн. з державної казни.

Одержавши доступ до ласого шматка бюджетних коштів, правопорушники вдалися до підробки фінансово - бухгалтерських документів, згідно яких вони співпрацювали з рядом субпідрядників та постачальників матеріалів. Саме на їх рахунки казнокради перераховували бюджетні кошти. Проте, як згодом з’ясували правоохоронці, на папері вартість матеріалів було значно завищено. Більше того, підприємство - переможець тендерів мало певну промислову базу та штат кваліфікованих працівників і фактично виконувало роботи власними силами, не маючи потреби звертатися до субпідрядників.

А підприємства - контрагенти, з якими проводилися безтоварні операції, відображені в бухгалтерській та податковій звітностях, ймовірно, були «транзитними» та фіктивними.

У результаті використання цих злочинних схем керівники підприємства систематично ухилялися від сплати податків та виводили отримані бюджетні кошти в тіньовий обіг. Наразі у їх відношенні розпочато кримінальне провадження, що кваліфікується за ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України і передбачає відповідальність за ухилення від сплати податків в особливо великому розмірі, - зазначає в. о. начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Донецькій області Євген Азаров.

У рамках протидії розкраданню бюджетних коштів та їх легалізації з початку поточного року слідчо - оперативними підрозділами Міндоходів Донеччини зареєстровано 18 кримінальних правопорушень. За результатами проведених перевірок державі відшкодовано збитків у розмірі 10,5 млн. грн.

 

До уваги платників! Залучайтеся до процесу формування та вдосконалення узагальнюючих податкових консультацій

З метою удосконалення податкової системи Головне управління Міністерства доходів і зборів у Донецькій області пропонує надавати пропозиції щодо узагальнюючих податкових консультацій, які потребують перегляду або видання Міністерством доходів і зборів України, на електронну адресу: [email protected].

Шановна бізнес – спільнота! Залучайтеся до процесу формування та вдосконалення узагальнюючих податкових консультацій!

 

Дії платника ПДВ у разі відмови з боку продавця товарів чи послуг надати податкову накладну

 

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує платників податків.

У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.

Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.


Джерело: сайт міста Добропілля

ComForm">
avatar
Наверх