Добропольская ОГНИ: "Нововведения в налоговой сфере от 15.08.14"

Переглядів: 1620 0 15.08.2014 в 15:19:18 Новини податкової інспекції
Добропольская ОГНИ:

Частина нерухомості здана в оренду – пільга відсутня

 

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області доводить до відома – суб’єктів господарювання - власників нерухомості.

Якщо фізична особа - власник об’єкта житлової нерухомості (частини об’єкта житлової нерухомості) здає в оренду його частину (одну із кімнат квартири, будинку тощо), то пільга із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у вигляді зменшення бази оподаткування, на такий об’єкт, не надається.

Нагадаємо, що відповідно до п. п. 265.2.1 п. 265.2 ст.265 Податкового кодексу України від 02.125.2014 року № 2755-YI із змінами та доповненнями (далі – ПК України), об’єктом оподаткування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.

Абзацами 1-5 п. п. 265.4.1 п. 265.4 ст. 265 ПК України передбачено пільги зі сплати податку. Проте нагадуємо власникам об’єктів нерухомості, пільги із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, передбачені ПК України не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

 

Сплата за землю громадянами закінчується 29 серпня поточного року

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області ще раз нагадує власникам та користувачам земельних ділянок.

Земельні відносини в Україні посідають і посідатимуть одне з чільних місць в житті держави та суспільства. Тому цілком очевидно, що податкові органи приділяють максимум уваги щодо правильності нарахування та своєчасності сплати громадянами за землю. Адже, плата за землю – це один із видів доходів місцевих бюджетів. І, від надходжень цього податку в тому числі залежить добробут нашого міста та регіону в цілому. Власники землі та землекористувачі сплачують за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування плата за землю здійснюється за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Нарахування відповідних сум плати за землю громадянам проводять щороку фахівці територіальних органів Міндоходів України. Нараховані суми земельного податку та орендної плати за земельні ділянки зазначаються в повідомленні – рішенні, яке надсилається або вручається платникам податку до 1 липня поточного року. Протягом 60-ти днів з дня отримання такого повідомлення, настає останній термін сплати. В цьому році - це 29 серпня 2014 року. Тим, хто не отримав повідомлення до сплати земельного податку необхідно звернутися до Добропільської ОДПІ за адресою: Донецька область, м. Добропілля, провулок Радянський, б. 4, каб.209 та отримати повідомлення до сплати.

Щодо з’ясування р/розрахунків та/або отримання пільг з податку, звертайтеся до центрів обслуговування платників податків Добропільської ОДПІ та ії Олександрівського відділення або за телефоном: 2-88-65.

Пам’ятайте - неотримання повідомлення не звільняє громадян – власників та користувачів

Земельні ділянки, на яких розташовані рекламні засоби,

є об’єктом оподаткування платою за землю

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області доводить до відома суб’єктів господарювання - платників податків та громадян регіону.

Відповідно з пунктом 271.1 статті 271 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-YI із змінами та доповненнями (далі – ПК України) встановлено, що для визначення розміру плати за землю та орендної плати за землю використовується нормативно - грошова оцінка цих земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного у відповідності з чинним законодавством порядку або площа земельних ділянок, на яких розташовані такі рекламні засоби.

Тобто, земельні ділянки, на яких розташовано рекламні засоби (біг - борди, бек – лайти тощо), розміщення яких погоджено з органом місцевого самоврядування, але правовстановлюючі документи на такі ділянки відсутні, є об’єктом оподаткування платою за землю відповідно до норм розділу XIII «Плата за землю» ПК України з урахуванням даних Державного земельного кадастру.

Для правильного визначення грошових зобов’язань таким платникам необхідно звернутися до відповідного територіального органу Держземагенства для отримання витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, на яких розташовано зазначені рекламні засоби.

 

За 7 місяців поточного року більше 315 млн. грн. ЄСВ надійшло від платників єдиного соціального внеску Добропільської ОДПІ та його Олександрівського відділення

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує платників єдиного внеску, громадян регіону.

Слід зауважити, що з початку року не було зафіксовано жодних збоїв з надходжень сум ЄСВ. З початку поточного року середньомісячні надходження склали 45,0 млн. грн. Лише в липні поточного року на рахунки Міндоходів платники єдиного внесу на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Добропільської ОДПІ перерахували понад 47,0 млн. грн. єдиного соціального внеску.

«Сумлінна сплата єдиного соціального внеску – це приклад високої податкової культури та патріотизму платників. Адже своєчасна сплата внесків у повному обсязі впливає на своєчасність виплати пенсій та соціальних гарантій, зокрема, захист на випадок безробіття, від нещасних випадків й професійних захворювань, а також тимчасової втрати працездатності», - зазначає посадовець.

Нагадуємо, що на веб - порталі Міністерства доходів і зборів України запрацював новий он - лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва. На тлі інтенсивного впровадження нових електронних сервісів зростає і кількість платників ЄСВ, які користуються відповідним електронним сервісом для подачі звітності. Наразі в електронному вигляді звітують 75% від загальної кількості.

Для вирішення усіх питань щодо подання звітності, нарахування та строків сплати єдиного соціального внеску платники можуть звернутися до центрів обслуговування платників податків Добропільської ОДПІ та його Олександрівського відділення за адресою: Донецька область, м. Добропілля, провулок Радянський, б. 4, та Донецька область, смт Олександрівка, площа Жовтнева, б. 3. або отримати довідки за телефоном: 2-88-73.

 

 

 

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує платників та наводить деякі актуальні питання щодо складання розрахунків, бази оподаткування та строків перерахування до бюджету єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ).

У яких категорій платників з дня провадження їх господарської діяльності виникають зобов’язання щодо ЄСВ?

Відповідно до абз. третього частини 4 ст. 5 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон України № 2464 або Закон про ЄСВ) обов’язки платників ЄСВ з початку провадження відповідної діяльності виникають у страхувальників, зазначених в абз. четвертому, шостому та сьомому п. 1, п. 5 частини 1 ст. 4 Закону № 2464, зокрема:

     Фізичні особи – підприємці (далі ФО-П), які забезпечують себе роботою самостійно, та які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) (абз. четвертий п. 1 частини 1 ст. 4 Закону України № 2464);

     дипломатичних представництв і консульських установ іноземних держав, філій, представництв та інших відокремлених підрозділів іноземних підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародних), розташованих на території України (абз. шостий п. 1 частини 1 ст. 4 Закону України № 2464);

     підприємств, установ, організацій, ФО-П, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення, допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу або компенсацію відповідно до законодавства, - для осіб, зазначених у пунктах 9 - 14 цієї частини (абз. сьомий п. 1 частини 1 ст. 4 Закону України № 2464);

     осіб, які забезпечують себе роботою самостійно - займаються незалежною професійною діяльністю, а саме науковою, літературною, артистичною, художньою, освітньою або викладацькою, а також медичною, юридичною практикою, в тому числі адвокатською, нотаріальною діяльністю, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід безпосередньо від цієї діяльності, за умови, що такі особи не є найманими працівниками чи підприємцями (п. 5 частини 1 ст. 4 Закону України № 2464).

 

Чи треба підприємцю обкладати ЄСВ суму допомоги працівниці по вагітності та пологах?

Так, потрібно. Починаючи з 1 липня 2013 року на суму такої допомоги нараховується 33,2 %, а утримують – 2 % єдиного соціального внеску. Раніше такі виплати єдиним соціальним внеском не обкладалися.

 

Яка відповідальність передбачена до роботодавця, в тому числі ФО-П за неподання (несвоєчасне) подання звітності по ЄСВ?

Відповідно до частини 1 ст.26 Закону України № 2464 за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо ЄСВ, посадові особи платників ЄСВ несуть адміністративну відповідальність.

Відповідальність передбачена для посадових осіб підприємств, установ, організацій та до ФО – підприємців, які використовують працю найманих працівників (тобто є роботодавцями).

     Згідно ст. 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-Х зі змінами та доповненнями (далі – КУпАП) неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності щодо ЄСВ – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Повторне за рік вчинення таких дій особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню, тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Який порядок розрахунку та сплати єдиного соціального внеску новоствореними ФО – підприємцями, які перебувають на загальній системі оподаткування?

Відповідно до п. 4 частини 1 ст. 4 Закону України № 2464, фізичні особи - підприємці визначені платниками ЄСВ.

       Відповідно до абзацу першого п.п. 2 п. 4.5 розділу IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 455 (далі – Інструкція № 455), зареєстрованим в Міністерстві юстиції 19 вересня 2013 року за № 1622/24154, фізичні особи - підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, сплачують ЄСВ протягом року по строкам: до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада у вигляді авансових платежів в розмірі 25 відсотків річної суми ЄСВ, обчисленої від суми, визначеної органами доходів і зборів для сплати авансових сум податку на доходи фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності.

     Суми ЄСВ, сплачені у вигляді авансових платежів, враховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний рік до 10 лютого наступного року, на підставі даних річної податкової декларації (абзац другий п.п. 2 п. 4.5 розділу IV Інструкції № 455).

 

Яку відповідальність передбачено за несплату або несвоєчасну сплату єдиного соціального внеску ФО - підприємцями?

Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов'язані сплачувати за себе єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним роком. Суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені Законом про ЄСВ, обчислені органами пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, є недоїмкою. За несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платників застосовується штраф у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону про ЄСВ). Згідно з частиною десятою ст. 25 цього Закону на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

Інформація для розміщення на сайтах та публікації в місцевих ЗМІ

Підприємці сплачують ЄСВ за найманих працівників щомісячно, а за себе щоквартально!

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області нагадує платникам єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Фізичні особи – підприємці, які мають найманих працівників зобов'язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ, єдиний внесок), нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.

Правові та організаційні засади забезпечення збору і обліку ЄСВ, умови, порядок його нарахування та сплати, а також повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, визначено Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 року № 2464 із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464).

Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, є платниками ЄСВ та зобов’язані сплачувати ЄСВ , нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, за який сплачується єдиний внесок. Для таких платників ЄСВ нараховується у розмірі 34,7% від суми, що визначається ними самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ та не менше розміру мінімального єдиного внеску, встановлених Законом № 2464.

Нагадаємо, що максимальна величина бази нарахування ЄСВ – це максимальна сума доходу застрахованої особи, що дорівнює сімнадцяти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується ЄСВ (у 2014 році - це 20706 грн.). Мінімальний страховий внесок – сума ЄСВ, що визначається розрахунково, як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законодавством на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця. У 2014 році мінімальна заробітна плата складає 1218 грн. Отже, мінімальний ЄСВ для фізичної особи – платника єдиного податку у 2014 році в розрахунку на місяць складає 422,65 грн. (1218 грн. х 34,7%) та на квартал – 1267,95 грн. (422,65 грн. х 3).

Також, згідно з п.8 ст.9 Закону про ЄСВ фізичні особи – підприємці, які мають найманих працівників зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним.

«У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно - правову або кримінальну відповідальність згідно із законом».

За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄСВ, орган доходів і зборів застосовує до платників єдиного внеску штрафні санкції у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Водночас, на суму заборгованості нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожен день прострочення платежу. Нарахування пені, передбаченої Законом № 2464, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати до бюджету включно.

Крім того, за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати ЄСВ, посадові особи платників ЄСВ несуть адміністративну відповідальність (абзац другий частини 1 ст. 26 Закону № 2464).

      Згідно ст. 165 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 7 грудня 1984 року № 8073-Х зі змінами та доповненнями:

     1. Несплата або несвоєчасна сплата ЄСВ, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

     За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до трьохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

     2. Несплата або несвоєчасна сплата ЄСВ, у тому числі авансових платежів, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

     За повторне протягом року вчинення таких дій - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до трьохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

 

Запроваджено військовий збір

Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області інформує громадян, платників податків, що перебувають на податковому обліку в інспекції.

З 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» (далі – Закон № 1621), яким тимчасово до 1 січня 2015 року запроваджено військовий збір.

Наводимо деякі актуальні питання щодо платників збору, бази оподаткування, ставки збору, порядку нарахування, відповідальних осіб щодо утримання та перерахування до бюджету нещодавно запровадженого військового збору.

На який термін встановлюється військовий збір?

     З 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів», яким, зокрема, встановлено військовий збір.

     Відповідно до п. 161 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями, (далі - ПК України), військовий збір встановлюється тимчасово, до 1 січня 2015 року.

Що є об’єктом оподаткування військовим збором? Які доходи є об’єктом оподаткування військовим збором?

     Оподаткуванню військовим збором підлягають доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно - правовими договорами (виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця (учасника), отриманого від організатора азартної гри) без вирахування сум податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, у випадках, передбачених законом, тощо.

     Відповідно до п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 Розділу XX Перехідних положень ПК України,об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.

     Підпунктом 1.4 п. 161 підрозділу 10 Розділу XX Перехідних положень ПК України визначено, що нарахування збору здійснюється у порядку, встановленому ст. 168 Розділу IV цього Кодексу, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту.

     Згідно з п.п. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 Кодексу для цілей Розділу IV ПК України, заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.

     Статтею 2 Закону України від 24.03.1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» визначено структуру заробітної плати, яка включає, зокрема, основну заробітну плату.

     Основна заробітна плата - це винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов’язки).

Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.

     Оплата праці (включаючи гонорари) працівників, які не перебувають у штаті підприємства (за умови, що розрахунки проводяться підприємством безпосередньо з працівниками) за виконання робіт згідно з договорами цивільно - правового характеру, включаючи договір підряду (за винятком фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності), включається до фонду основної заробітної плати (п.п. 2.1.8 п. 2.1 р. 2 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 року № 5).

     Таким чином, оподаткуванню військовим збором підлягають доходи, отримані за цивільно - правовими договорами, які належать до фонду оплати праці.

Хто є платниками військового збору?

     Відповідно до п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX ПК України, платниками збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПК України.

     Згідно з п. 162.1 ст. 162 ПК України платниками збору є:

     - фізична особа - резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;

     - фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;

-​ податковий агент.

Яка ставка збору?

     При цьому, ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування, визначеного підпунктом 1.2 цього пункту (п.п. 1.3 п. 161 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідних положень ПК України).

На кого покладений обов’язок утримувати військовий збір із сум доходу?

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПК України, за ставкою, визначеною п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX ПК України (п.п. 1.4 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX ПК України).

     Згідно з п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку збору 1,5 відсотка, визначену п.п. 1.3 п. 161 підрозділом 10 розділу ХХ Перехідних положень ПК України.

     Статтею 58 Конституції України визначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.

     Оскільки Закон набрав чинності з 03.08.2014 року і податковий агент зобов’язаний при нарахуванні доходів, визначених у п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідних положень ПК України утримати військовий збір, нараховані до 03.08.2014 року доходи, але виплачені після 03.08.2014 року, не підлягають оподаткуванню військовим збором.

Який порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) військового збору до бюджету?

     Згідно з п. 1.4 п. 161 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідних положень ПК України нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому статтею 168 ПК України, за ставкою, визначеною підпунктом 1.3 цього пункту.

Яка передбачена відповідальність за не нарахування, не утримання та/або не сплату (не перерахування) до бюджету військового збору?

     Відповідно до п.п. 1.6 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПК України) платники збору зобов’язані забезпечувати виконання податкових зобов’язань у формі та спосіб, визначені ст. 176 ПК України для податку на доходи фізичних осіб.

     Особи, які відповідно до ПК України мають статус податкових агентів, зобов’язані нести відповідальність у випадках, визначених ПК України (п.п. «ґ» п. 176.2 ст. 176 ПК України).

     Пунктом 127.1 ст. 127 ПК України передбачено, що ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

     Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

     Дії, передбачені абзацом першим п. 127.1 ст. 127 ПК України, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.
     Передбачені п. 127.1 ст. 127 ПК України штрафи не застосовуються, коли ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податку на доходи фізичних осіб самостійно виявляється податковим агентом при проведенні перерахунку цього податку, передбаченого п. 169.4 ст. 169 ПК України, та виправляється в наступних податкових періодах протягом податкового (звітного) року згідно з нормами ПК України.

     Крім того, відповідно до п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПК України у день настання строку погашення податкового зобов’язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб, та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента нараховується пеня.

     Зокрема, пеня, визначена п.п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПК України, нараховується із розрахунку 120 % річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків-фізичних осіб (абз. третій п.129.4 ст.129 ПК України).

     Притягнення до фінансової відповідальності платників податків за порушення законів з питань оподаткування, іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, не звільняє їх посадових осіб за наявності відповідних підстав від притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності (п. 112.1. ст. 112 ПК України).

     Відповідно до ст. 163 4 Кодексу про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненнями (далі – КУпАП) неутримання або неперерахування до бюджету сум податку на доходи фізичних осіб при виплаті фізичній особі доходів, перерахування податку на доходи фізичних осіб за рахунок коштів підприємств, установ і організацій (крім випадків, коли таке перерахування дозволено законодавством), неповідомлення або несвоєчасне повідомлення державним податковим інспекціям за встановленою формою відомостей про доходи громадян, – 
     тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

     Враховуючи вищевикладене, за ненарахування, неутримання та/або несплату (неперерахування) військового збору до податкових агентів застосовується фінансова відповідальність (у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені) та адміністративна відповідальність.

За інформацією з офіційного веб - порталу Державної казначейської служби України: (http://treasury.gov.ua/main/uk/index), відповідно до Закону України від 31 липня 2014 року № 1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» відкрито рахунки для зарахування військового збору код класифікації доходів бюджету: 11011000.

 

Управлінням державної казначейської служби України у м. Добропілля Донецької області відкриті р/рахунків для зарахування «Військового збору» за КБК по доходах державного бюджету України (по м. Добропілля та Добропільському району):

- р/р: 31114063700035, Добропільське УК / м. Добропiлля / кбк: 11011000; код за ЄДРПО У: 37755456 ГУ ДКСУ у Донецькій області, МФО: 834016;

- р/р: 31116063700226 Добропільське УК / Добропiльського району /кбк: 11011000; код за ЄДРПО У: 37755456 ГУ ДКСУ у Донецькій області, МФО: 834016.


Джерело: сайт міста Добропілля

ComForm">
avatar
Наверх