20, Субота - 01:52:46
Нарахуваня податкового зобов’язання по ПДФО, якщо ФО не подано річну декларацію про майновий стан та доходи, а податковий агент подав розрахунок 1 дф та зазначив суму нарахованого (сплаченого) доходу Добропільська ОДПІ ГУ
Міндоходів у Донецькій області повідомляє платників податку про те, що відповідно
до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-IV
із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) податкова декларація, розрахунок
(далі – податкова декларація) – документ, що подається платником податків (у
тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом)
контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого
здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ,
що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників
податків – фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Форма податкової декларації про майновий
стан і доходи та Інструкція з її заповнення затверджені наказом Міністерства
фінансів України від 07.11.2011 № 1395. Згідно
з п.п. «б» п. 176.2 ст. 176 Кодексу особи, які відповідно до цього Кодексу
мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені цим
Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу,
нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого
з них податку до органу державної податкової служби за місцем свого
розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених
доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду.
Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається. За порушення законів з
питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого
покладено на контролюючі органи, застосовуються такі види юридичної
відповідальності, зокрема, фінансова, адміністративна (п. 111.1 ст. 111
Кодексу). суму податкового зобов’язання
платника податків на підставах, визначених пп. 54.3.5 ст.54 Кодексу, - тягне за
собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми
визначеного податкового зобов’язання. При повторному протягом 1095 днів
визначенні контролюючим органом суми податкового зобов’язання з цього податку,
– тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків
суми нарахованого податкового зобов’язання. Водночас,
відповідно до ст.164 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення
від 07 грудня 1984 року № 8073-Х неподання або несвоєчасне подання громадянами
декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних, неведення
обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України
встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або
накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян.
Чи звільняються фізичні особи-підприємці,
які обрали спрощену систему оподаткування від сплати єдиного внеску якщо вони є
пенсіонерами за віком або інвалідами
Добропільська ОДПІ ГУ
Міндоходів у Донецькій області повідомляє платників податку про те, що фізичні
особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від
сплати єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та
отримують відповідно пенсію або соціальну допомогу, вони можуть бути платниками
єдиного соціального внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі
загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Податкова соціальна пільга в 2013 році
Довідка: згідно з п. 169.1 ст. 169 ПКУ платник податку має право на
зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від
одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної
пільги.
Податкові
зобов'язання після реєстрації платником ПДВ
Нарахування
єдиного внеску на суми матеріальної допомоги, наданої підприємством
матерям, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею
трирічного віку, згідно з колективним договором Добропільська ОДПІ ГУ
Міндоходів у Донецькій області повідомляє платників податку про те, що відповідно
до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону про ЄСВ, базою нарахування єдиного внеску для
підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які використовують
працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту), є суми
нарахованої зарплати за видами виплат, які включають основну та додаткову
зарплату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в
натуральній формі, передбачено Законом про оплату праці. Згідно п. 1 розділу I Переліку № 1170, соціальні допомоги та
виплати, встановлені колективним договором (працівникам, які перебувають у
відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, на
народження дитини, сім'ям з неповнолітніми дітьми тощо), належать до виплат, що
здійснюються в грошовій формі за рахунок коштів роботодавців, на які не
нараховується єдиний внесок. Однак, якщо жінці, яка перебуває у відпустці для
догляду за дитиною, виділили матеріальну допомогу, яка носить систематичний
характер (надану всім або більшості працівників за пп. 2.3.3 Інструкції зі
статистики заробітної плати), то її включають в базу для нарахування ЄСВ.
Органи Міндоходів контролюють митну вартість товару Добропільська ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області повідомляє платників податку про те, що згідно з роз'ясненнями Міністерства доходів і зборів України, наданих листом від 07.05.13 № 99-24/1-02-04/796, під час здійснення контролю правильності визначення заявленої декларантом митної, вартості органи Міндоходів мають право застосувати таку форму контролю, як контроль співставлення, який складається в порівнянні даних про вартість товарів, яку заявляє декларант, з даними про вартість таких товарів, що містяться в інших електронних документах, наявних у митному органі на момент здійснення митного оформлення оцінюваних товарів. Таке порівняння здійснюється лише з метою перевірки достовірності поданих декларантом відомостей щодо вартості товарів та контролю правильності визначення митної вартості, а також виявлення потенційних ризиків. Право на доступ до інформації як елемент правового статусу особи
Розглядаючи питання щодо
реалізації права на доступ до інформації, слід відмітити Закон України
"Про доступ до публічної інформації", який визначає порядок
здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що
знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить
суспільний інтерес. Під публічною
інформацією мається на увазі відображена та задокументована будь-якими засобами
та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі
виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним
законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень,
інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Особливістю
цього Закону є те, що він не поширюється на відносини щодо отримання інформації
суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на
відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом. Під
запитом на інформацію розуміється прохання особи до розпорядника інформації
надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні (ст. 19 Закону
України "Про доступ до публічної інформації"). Підсумовуючи сказане,
слід зазначити, що з прийняттям Законів України "Про доступ до публічної
інформації" та "Про внесення змін до Закону України "Про
інформацію" (нова редакція) вбачається гарантованість кожній особі у
відкритості, доступності інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів
владних повноважень, шляхом вільного її отримання (через запит на інформацію)
для забезпечення своїх потреб і законних інтересів.
Источник: сайт міста Добропілля Метки:
|