Звернення громадян - увага податківців.

Переглядів: 1203 0 06.07.2011 в 16:01:26 Новини податкової інспекції
Звернення громадян - увага податківців.

Право на звернення – це одне з найбільш важливих прав громадян. Звертатися особисто, а також, направляти індивідуальні та колективні звернення в державні органи та органи місцевого самоврядування є одним з найважливіших засобів прояву суспільно – політичної активності громадян, зацікавленості їх у суспільних справах та захисту ними своїх прав.

Колектив Добропільської ОДПІ вже тривалий час напрацьовує досвід у сфері своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань та задоволенні законних вимог заявників. Жодна заява, скарга чи пропозиція не залишаються поза увагою податківців.

За наслідками проведеного аналізу протягом січня-червня 2011 року посадовими особами Добропільської ОДПІ було проведено 16 особистих прийомів громадян, що на 10 прийомів менше ніж за відповідний період минулого року.  В цілому під час особистих прийомів громадянам приділено певну увагу, надано вичерпні роз`яснення та запропоновано шляхи вирішення поставлених питань в межах чинного законодавства.

Що стосується письмових звернень, то упродовж першого півріччя поточного року їх надійшло 31, що на 25 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Збільшення відбулося у зв`язку з відмовою віруючих громадян від реєстраційного номера облікової картки платника податків. Нагадаємо, у Податковому кодексі України порядок обліку фізичних осіб – платників податків, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків регламентується статтею 70. Зберігається облік фізичних осіб, які відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків за серією та номером паспорта. Облік фізичних осіб за прізвищем, ім`ям, по батькові Податковим кодексом не передбачено. На всі заяви в установлені законом терміни надані письмові відповіді.

На сьогодні  завдання Добропільської ОДПІ – забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян виконується.

 

 

 

                                                                                Відділ МРР та ЗГ   

Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх