Жители Доброполья стали чаще обращаться в органы власти

Переглядів: 1100 0 13.10.2017 в 15:00:20 Новини місцевої влади
Жители Доброполья стали чаще обращаться в органы власти

На черговому засіданні виконавчого комітету Добропільської міської ради спеціаліст І категорії по роботі зі зверненнями громадян загального відділу виконавчого комітету міської ради Наталя СТОЛЯРЕНКО прозвітувала про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 9 місяців 2017 року. Про це повідомив інформаційний ресурс міськради.

Так, протягом звітного періоду до виконавчого комітету Добропільської міської ради надійшло 458 звернень громадян, що на 136 звернень більше, ніж у аналогічному періоді 2016 року.  Зареєстровано 57 колективних звернень, що на 28 звернень більше, ніж у 2016 році.

Основні питання, з якими звертаються громадяни на Урядову телефонну «гарячу лінію»: комунальні – 185; житлові – 85; соціального захисту – 113; охорони здоров’я – 38; надання матеріальної допомоги – 19.

Від вищих органів державної влади України, до яких звернулися мешканці міста, на розгляд та виконання надійшло 16 звернень, зокрема:

- з Адміністрації Президента України надійшло 2 звернення (стосовно надання матеріальної допомоги та проведення розрахунків за спожиту електричну енергію);

- з облдержадміністрації – 14 (стосовно матеріальної допомоги та питань житлово-комунального господарства).


Джерело: http://shkvarki.org


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх