За період карантину фахівцi Добропільського управління ПФУ надали консультації 378 особам

Переглядів: 643 0 17.04.2020 в 10:30:16 Пенсійний фонд України
За період карантину фахівцi Добропільського управління ПФУ надали консультації 378 особам

В умовах запровадженого Урядом України карантину фахівці відділів обслуговування громадян  Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області приймають документи для призначення/перерахунку пенсій за допомогою електронних сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України. 
До того ж ми пропонуємо отримати вичерпні консультації з питань пенсійного забезпечення за допомогою «гарячої телефонної лінії» та в режимів skype-зв’язку.
Зазначимо, що лише документи для оформлення допомоги на поховання приймаються особисто з дотриманням всіх вимог санітарної безпеки, інші заяви – через спеціальні бокси. 
За період карантину фахівцями відділів обслуговування громадян проведена наступна робота:
- 378  осіб одержали консультації за телефонами «Гарячої лінії»;
- прийнято та опрацьовано 118 пакетів документів щодо надання допомоги на поховання;
- опрацьовано 20 особистих звернень щодо роз’яснення норм пенсійного законодавства, які надійшли через відділення пошти та встановлені в управлінні спеціальні бокси, та  24 заяви, що отримано онлайн; 
 - 58 осіб скористались послугами вебпорталу Пенсійного фонду України та надали документи на призначення/перерахунок пенсії;
- видано 125 пенсійних посвідчень та направлено 45 листів-запрошень щодо отримання пенсійного посвідчення. 
Зауважимо, що  фінансування, виплата та доставка пенсій здійснюється вчасно, згідно затверджених графіків. 
Крім цього, проведено перерахунок пенсій 2186 працюючим пенсіонерам та 4089 особам, яким виповнилось 80 років.


Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх