26, П'ятниця - 00:31:44
З метою сприяння підвищенню фахової майстерності музичних керівників, вироблення ефективних методів і прийомів формування креативної особистості засобами музичного виховання 15 грудня 2016 року в рамках роботи методичного кабінету відділу освіти Добропільської міської ради в ДНЗ № 3 «Сонечко» ( завідувач Йолкіна Н.О., вихователь-методист Поліщук А.В. ) було проведено засідання методичного об’єднання музичних керівників дошкільних навчальних закладів в м. Добропілля ( методист ММК Героєва В.І. ; керівник МО Капаєва Т.М.) з проблеми «Формування креативної особистості засобами музичного виховання». Семінар був розпочатий привітанням методиста ММК Героївої В.І. До уваги присутніх було запропоновано фрагмент заняття-подорожі «Мандруємо стежками лісу» в ІІ молодшій групі ( музичний керівник Кисельова Н.А.;вихователь Козюбенко І.А.) та фрагмент домінантного заняття з елементами імпровізації « Про дерева та вітер» в старшій групі (муз керівник Кисельова Н.А.; вихователь Білоус Г.І.). Несподіванкою для учасників семінару став мюзикл з елементами креативного розвитку з дітьми середньої та старшої групи «Новоріччя в підводному царстві» (музичний керівник Кисельова Н.А.) Свято було наповнено яскравими позитивними емоціями як у дорослих, так і дітей. Колектив ДНЗ не тільки показав свою роботу, а й поділився секретами педагогічної творчості та креативності. Керівник МО Капаєва Т.М. ознайомила з інформацією : «Креативний розвиток дитини дошкільного віку – необхідна складова музичного виховання в дошкільному віці». Своїм досвідом роботи з формування креативної особистості засобами музичного виховання поділилась музичний керівник ДНЗ№24 «Росинка» Лебедєва О.С. Цікавий та незвичайний для всіх учасників став майстер-клас який провели: музичний керівник ДНЗ №6 «Світлячок» Капаєва Т.М.; музичний керівник ДНЗ№27 «Ромашка» Холодова І.Л. та музичний керівник ДНЗ №22 «Радуга». Підводячи підсумки роботи, всі учасники взяли участь в дискусії «Ваша думка від побаченого та почутого». Джерело: http://shkvarki.org Мітки:
|