Как реагируют на жалобы населения в Добропольском водоканале

Переглядів: 1415 0 10.04.2018 в 12:00:38 Новини комунальних служб
Как реагируют на жалобы населения в Добропольском водоканале

У Добропільському ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу» спрямована на попередження конфліктних ситуацій і виникнення скарг від споживачів, надання допомоги споживачам, на проведення постійної роз'яснювальної роботи з правилами експлуатації систем водопостачання і водовідведення.

На всіх виробничих ділянках ВУВКГ (м.Добропілля, м. Білицьке, м.Білозерське, смт Олександрівка, с.Золотий Колодязь) розміщені інформаційні стенди з документами, що стосуються роботи зі зверненнями громадян (графіки особистого прийому генерального директора КП «Компанія« Вода Донбасу» і керівників апарату управління підприємства, графіки особистого та виїзного прийомів директора, головного інженера, заступника директора Добропільського ВУВКГ) і роботи зі споживачами.

У 2017 році особистий прийом директора, головного інженера, заступника директора проводився згідно з графіком, затвердженим наказом по управлінню.

Відповіді на звернення громадян надавалися в терміни, встановлені законом,
з дотриманням прийнятих зобов'язань по виконанню запланованих робіт. У відповідях пояснювався порядок оскарження прийнятих рішень, наводилися посилання на чинне законодавство.

У 2017 році було проведено 140 особистих прийоми, що на 7 прийомів менше, ніж в 2016. Кількість громадян, які звернулися на особистий прийом у 2017 році, склало 29 осіб, що на 226 осіб менше, ніж у 2016. Кількість питань, розглянутих на особистому прийомі в 2017 році, склало 31, що на 227 питань менше, ніж в 2016. На особистому прийомі було задоволено 21 питання, що на 40 питань менше, ніж в 2016.

Виїзні прийоми директора, головного інженера, заступника директора проводилися згідно з графіком, затвердженим наказом по управлінню. У 2017 році було проведено
61 виїзний прийом, що на 8 прийомів менше, ніж в 2016. У 2017 році на виїзних прийомах звернулося 5 громадян по 5 питань, що на 56 осіб і 57 питань менше, ніж в 2016. На виїзних прийомах було задоволено 3 питання, що на 8 питань менше, ніж в 2016.

Всього у 2017 році було проведено 201 прийом (особистих, виїзних), що на 15 прийомів менше, ніж в 2016. У 2017 році звернень до «Телефону для звернень громадян» не надходило, що аналогічно 2016, також через контактний центр звернень не надходило, що аналогічно 2016.

У 2017 в Добропільському ВУВКГ надійшло 100 письмових звернень, що на 79 звернень більше, ніж в 2016, в тому числі:

-через органи влади вищого рівня звернень не надходило, що аналогічно 2016;

-через прокуратуру надійшло 1 звернення, що на 1 звернення більше, ніж
в 2016;

-через Донецьку облраду звернень не надходило, що аналогічно 2016;

-через Донецьку облдержадміністрацію звернень не надходило, що аналогічно 2016;

-через виконавчий комітет Добропільської міської ради надійшло 88 звернень, що на 70 звернень більше, ніж у 2016;

-через райдержадміністрацію звернень не надходило, що аналогічно 2016;

-через засоби масової інформації звернень не надходило, що аналогічно 2016;

-від інших організацій, установ, підприємств надійшло 3 звернення, що на
3 звернення більше, ніж в 2016;

-від заявника надійшло 8 звернень, що на 5 звернень більше, ніж в 2016.

У письмових зверненнях громадян у 2017 році було викладено 107 питань, що на 86 питань більше, ніж в 2016. У 2017 році надійшло всього 134 усних та письмових,
а також переданих по телефону і через контактний центр звернень, що на 205 звернень менше, ніж в 2016.

У 2017 році звернення громадян містили 143 основних питання, що на 200 питань менше, ніж в 2016, в тому числі:

- незадовільне водопостачання, відсутність води, ремонт водоводів, дотримання графіка подачі води - 49 питань, що на 21 питання більше, ніж в 2016;

- незадовільне водовідведення, ремонт каналізації - 15 питань, що на 8 питань більше, ніж в 2016;

- порядок розрахунків, перерахунок оплати за послуги водопостачання та водовідведення - 36 питань, що на 54 питання менше, ніж в 2016;

- порядок встановлення приладів обліку води - 29 питань, що на 106 питань менше, ніж в 2016;

- якість води - 2 питання, що на 2 питання більше, ніж в 2016;

- інші питання - 12 питань, що на 71 питання менше, ніж в 2016 році.

У 2017 році було взято на контроль 143 питання, що на 200 питань менше, ніж
в 2016.

У 2017 році розглянуто в термін:

- до 15 днів - 133 звернення, що на 206 звернень менше, ніж у 2016;

-до 30 днів - 1 звернення, що на 1 звернення більше, ніж в 2016;

-понад 30 днів - немає, що аналогічно 2016.

У 2017 році дано 60 роз'яснень про порядок оскарження прийнятих рішень, що на 48 роз'яснень більше, ніж в 2016.

Відсоток задоволених до вирішеним по суті зверненням в 2017 році склав 47%, що на 24% більше, ніж в 2016

У 2017 році кількість публікацій в місцевих ЗМІ та міських сайтах (6 сайтів) склали 64 публікацій, що на 3 публікації більше, ніж в 2016, а саме:

-Звіт про роботу зі зверненнями громадян - 6 публікацій, що аналогічно 2016 році;

-Графік прийому керівників - 6 публікацій, що аналогічно 2016 році;

-інші публікації - 52 публікації, що на 9 публікацій більше, ніж в 2016

У публікаціях для відома споживачів доводилася наступна інформація:

-про необхідність своєчасно проводити оплату за отримані послуги водопостачання та водовідведення;

-про роботу виїзної бригади з відключення боржників від послуг водовідведення без доступу в квартиру;

-про порядок встановлення приладів обліку води;

-о діючих тарифах на послуги водопостачання та водовідведення;

-о намірі Компанії змінити тарифи;

-о завданнях щорічної інвентаризації, яка проводиться співробітниками Добропільського ВУВКГ;

-про поливний сезон і умови оплати при поливі присадибної ділянки;

-про необхідність передавати фактичні показання приладу обліку води;

-про режим роботи служби реалізації і т.д.

Представники Добропільського ВУВКГ регулярно беруть участь у проведених виїзних зустрічах з населенням, квартальними вулиць, радою ветеранів, громадською радою і т.д.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян щоквартально заслуховується на виробничих нарадах, щомісяця проводяться засідання комісії з питань розгляду звернень громадян.


Как реагируют на жалобы населения в Добропольском водоканале


Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх