Електронний вступ 2011

Переглядів: 1432 0 01.06.2011 в 22:49:41 Суспільство
Електронний вступ 2011

Шановні абітурієнти! Прийшов час визначати свій професійний шлях у житті. Якщо ви вже вирішили куди піти навчатись, то повідомляємо, що в Україні у вищих навчальних закладах починається експеримент «Електронний вступ 2011». Почитайте про це докладніше тут. 

Міністерство освіти і науки,

молоді та спорту України

Наказ

28.03.2011      м.Київ      №291

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

20 квітня 2011 року за № 491 /19229

Про запровадження у 2011 році у вищих навчальних закладах

експерименту «Електронний вступ 2011»

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.03.2011 № 192-р «Про затвер­дження плану заходів з проведення у 2011 році Року освіти та інформаційного суспільства», пункту 4.3 розділу IV Умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерс­тва освіти і науки від 19.10.2010 № 961, зареєстрованих у Міністерстві юстиції 28.10.2010 за № 999/18294, та з метою удосконалення процедури подання вступниками документів для вступу до вищих навчальних закладів ІІІ-ІУ рівнів акредитації на денну форму навчання

 

НАКАЗУЮ:

1. 31 липня 2011 року запровадити у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації екс­перимент «Електронний вступ 2011» (далі — експеримент).

2. Затвердити Положення про проведення у 2011 році у вищих навчальних закладах експери­менту «Електронний вступ 2011», що додається.

3. Взяти до відома, що:

1) у 2011 році подання вступниками електронних заяв про вступ до вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації (далі — вищий навчальний заклад) є добровільним та не позбавляє вступни­ка права на особисте подання до приймальної комісії вищого навчального закладу письмової заяви разом з необхідними документами;

2) електронні заяви вступників, подані в режимі он-лайн через мережу Інтернет, враховуються приймальними комісіями вищих навчальних закладів, як і паперові, і дають право на участь у конкурсі.

4. Керівникам вищих навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності:

1) забезпечити участь вищого навчального закладу в експерименті під час проведення вступної кампанії 2011 року;

2) визначити уповноважену особу, відповідальну за внесення даних про надходження електрон­них заяв до вищого навчального закладу, та подати її контактні дані в електронному вигляді на адресу еv@osvita.com із зазначенням теми «Контакт уповноваженої особи», а також забезпечити її реєстрацію в режимі он-лайн на офіційному веб-сайті Міністерства за адресою: http://www.evreg.mon.gov.ua;

3) забезпечити внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти про факт прийому електронних заяв вступників для участі в конкурсі за допомогою визначеного Міністер­ством інтерфейсу;

4) забезпечити внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти за допо­могою визначеного Міністерством інтерфейсу, що містяться у заявах, поданих особисто вступни­ком у паперовій формі, у разі, якщо вступник не подавав заяву про вступ до вищого навчального закладу в електронному вигляді;

5) вжити заходів щодо недопущення випадків незаконного поширення персональних відомос­тей про вступників,

5. Керівники вищих навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форми власності від­повідають за проведення експерименту.

6. Департаменту вищої освіти (Болюбаш Я. Я.) провести регіональні інструктивні наради з упов­новаженими особами вищих навчальних закладів з питань технічного забезпечення експерименту.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра Є. М. СУЛІМА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства освіти і науки,

молоді та спорту України

28.03.2011 №291

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

20 квітня 2011 року за №491/19229

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення у 2011 році у вищих навчальних закладах експерименту «Електронний вступ 2011»

1. Це Положення розроблене відповідно до Закону України «Про вищу освіту», пункту 4.3 розділу IV Умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і нау­ки від 19.10.2010 № 961, зареєстрованих в Міністерстві юстиції 28.10.2010 за № 999/18294 (далі — Умови прийому), та визначає порядок подання вступниками в електронному вигляді заяв про вступ до вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівнів акредитації (далі — вищий навчальний заклад) у 2011 році.

2. Метою експерименту «Електронний вступ 2011» (далі — експеримент) є удосконалення про­цедури подання вступниками до вищих навчальних закладів (університетів, академій, інститутів, кон­серваторій) незалежно від форми власності та підпорядкування (далі — вступники) заяв про вступ на денну форму навчання в електронному вигляді.

3. Для електронної реєстрації заяви про вступ вступникам необхідно мати документ державно­го зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та сертифікати Україн­ського центру оцінювання якості освіти з оцінками з конкурсних предметів, визначених правилами прийому до вищих навчальних закладів для вступу за обраним напрямом (спеціальністю).

4. Електронна реєстрація заяви здійснюється шляхом заповнення вступником в режимі он-лайн електронної форми за допомогою програмного інтерфейсу, розміщеного на інтернет-порталі «Єдине інформаційне освітнє вікно» за адресою http://ev2011.osvita.com, із зазначенням вищих на­вчальних закладів та напрямів підготовки (спеціальностей), у конкурсному відборі яких вступник бажає взяти участь відповідно до Умов прийому.

Вступник може подати електронну заяву не більше ніж до п'яти вищих навчальних закладів України та не більше ніж на три напрями підготовки (спеціальності) у кожному з них.

5. Після завершення електронної реєстрації вступник отримує логін та пароль особистого електронного кабінету вступника на зазначену ним при реєстрації електронну пошту, інформація про яку зазначається ним під час електронної реєстрації.

Строки подання вступниками електронних заяв закінчуються у строки, визначені у розділі V Умов прийому.

6. Після подання електронних заяв вступник отримує від приймальних комісій обраних ним ви­щих навчальних закладів електронні повідомлення про отримання таких заяв, що є підтвердженням факту допущення вступника до участі в конкурсі.

7. У разі не отримання вступником від приймальної комісії повідомлення про прийняття елект­ронної заяви така заява вважається не поданою, що не позбавляє його права подати до вищого навчального закладу заяву про вступ особисто у паперовій формі.

8. Електронні заяви враховуються і реєструються уповноваженими особами приймальних комі­сій вищих навчальних закладів так само, як і ті, що подаються особисто у паперовій формі.

9. У разі подання вступником документів особисто у паперовій формі уповноважені особи при­ймальних комісій зобов'язані перевірити в режимі он-лайн в Єдиній державній електронній базі з питань освіти кількість поданих вступником електронних заяв на відповідність кількості, що зазна­чена в Умовах прийому, та зробити відмітку в базі про факт прийняття заяви з обов'язковим зазна­ченням, оригінали чи копії документів були надані вступником до приймальної комісії.

У разі коли в Єдиній державній електронній базі з питань освіти немає відомостей про вступни­ка, уповноважена особа приймальної комісії вносить до такої бази відомості про вступника разом з відміткою про факт прийняття такої заяви з обов'язковим зазначенням, оригінали чи копії доку­ментів були надані вступником до приймальної комісії.

10. Робота уповноважених осіб приймальних комісій вищих навчальних закладів із внесення даних до Єдиної державної електронної бази з питань освіти здійснюється в режимі он-лайн за до­помогою інформаційної системи «Конкурс» та «Електронний вступ 2011». Доступ до Єдиної дер­жавної електронної бази з питань освіти здійснюється в режимі он-лайн за допомогою технологій (протоколів) VРМ та МРLS.

11. Голови приймальних комісій вищих навчальних закладів забезпечують достовірність та своє­часність подання інформації до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, цілісність даних і запобігання їх незаконному поширенню.

Заступник директора департаменту вищої освіти —

начальник відділу природничої та технічної освіти

Ю. М. КОРОВАЙЧЕНКО

Джерело: Журнал «Офіційний вісник України». – 2011. - № 32. – Ст. 1366. – С. 116-118.

Послуги Центральної міської бібліотеки для абітурієнтів:

-                           надсилання  електронних заяв вступників до вищих навчальних закладів в режимі он-лайн через мережу Інтернет;

-                           вибір навчального закладу через мережу Інтернет, ознайомлення з інформацією для абітурієнтів на сайтах навчальних закладів тощо;

-                   картотека «Помічник абітурієнта» - висвітлює інформацію за рубриками: «Новини абітурієнту – 2011», «Зовнішнє незалежне оцінювання», Як вступити до вузу», «Дні відкритих дверей», «Готуємось до іспитів разом», «Підготовчі курси та заочні відділення», «Ліцеї», «Коледжі», «Професійно-технічні відділення», «Технікуми», «Інститути», «Університети», «Академії»;

-                           журнал «Куди піти навчатись» знайомить з вищими навчальними закладами України.

Ласкаво просимо до бібліотеки!


Источник: http://dobro-biblio.ucoz.ru


Джерело: сайт міста Добропілля


Агентство недвижимости Дом Доброполье



ComForm">
avatar
Наверх