Для назначения пенсии предоставлять справку о заработке больше не нужно

Просмотров: 817 0 15.03.2016 в 10:00:58 Новости местной власти
Для назначения пенсии предоставлять справку о заработке больше не нужно
У пенсійному забезпеченні відбувся ряд змін. Зокрема, з січня 2016 року для обчислення пенсії враховується заробітна плата лише за даними персоніфікованого обліку. Це питання врегульоване статтею 40 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) тільки за весь період страхового стажу, починаючи з 1 липня 2000 року. Такі відомості містяться в системі персоніфікованого обліку органів Пенсійного фонду України, тому надавати довідку про зарплату не потрібно.

       Довідку про заробітну плату за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд до 1 липня 2000 року і надалі необхідно долучати при призначенні пенсії лише в одному випадку - якщо в особи страховий стаж після 1 липня 2000 року є меншої тривалості, аніж 60 місяців. Отже, відтепер важливо не тільки, скільки років людина працювала, а й протягом якого періоду вона сплачувала страхові внески до Пенсійного фонду і з якого заробітку сплачувалися ці внески.
 Складність у долученні довідки була викликана тим, що багато підприємств припинили свою діяльність (без визначення правонаступника) та не передали документи для належного зберігання до архівних установ. Слід зазначити, що у разі необхідності та з метою надання допомоги майбутнім пенсіонерам, органи Фонду скеровують відповідні запити в установи, організації, підприємства для підтвердження трудової діяльності.
   До речі, перевірте свої пенсійні дані. Найпростішим способом перевірки своїх сплачених страхових внесків є реєстрація на електронному порталі Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua). Для цього потрібно звернутися в управління ПФУ за місцем реєстрації, маючи при собі реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) і паспорт, та оформити відповідну заяву.
Щоб отримати виписку із системи персоніфікованого обліку (так звана форма ОК-5), яка містить дані, що будуть використовуватися для розрахунку пенсії, у своєму особистому кабінеті потрібно зайти в розділ "виписка з системи персоніфікованого обліку". Для власників електронного цифрового підпису взагалі нікуди йти не потрібно, заявку на реєстрацію можна подати проcто на порталі.

Источник: Добропільська районна рада

Обсудить данную новость Вы можете в группах сайта города Доброполье в социальных сетях ВКОНТАКТЕ и ОДНОКЛАССНИКИ, а также FACEBOOK.


загрузка...




avatar
Наверх -->